🎉 1. duben? My si z vás legraci neděláme! 🎉
Péče o pokožku bereme naprosto vážně. 3+1 ZDARMA! 🎁
Nezmeškejte tuto jedinečnou příležitost! 🛒

1. duben? My si z vás legraci neděláme!
Péče o pokožku bereme vážně.
🎁 3+1 ZDARMA! 🎁

Zásilkovna ZDARMA pro objednávky nad 999 Kč

Doručení ZDARMA nad 2499 Kč

FAQs - Často kladené dotazy

Neváhejte nás kontaktovat, pokud zde nenajdete odpověď na vaši otázku.

Vrácení a výměna zboží

I když při naší práci vyvíjíme maximální úsilí, aby byl každý jeden zákazník spokojen s našimi produkty, může se stát, že ne každému dokážeme vyhovět. V takovém případě jsme zde vždy pro vás, abychom vzniklý problém vybavili ke spokojenosti vás, našich zákazníků. Neváhejte se proto na nás obrátit a společně vzniklý problém vyřešíme k Vaší spokojenosti.

Vzorky výrobků neposkytujeme z jednoho důvodu. Krémy je třeba pravidelně používat alespoň po dobu 10-14 dnů a pro tento účel žádný malý vzorek výrobku nestačí. Poskytujeme však 100% garanci spokojenosti s tím, že pokud vám krémy nepomohou, vrátíme vám za krém peníze.

Přečtěte si více.

Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě! 🌿 Proto nabízíme garanci spokojenosti a vrácení peněz na naše produkty, pokud vám nepomohou s vaším kožním problémem. Chceme, abyste mohli naše produkty  vyzkoušet bez rizika .

Přečtěte si více.

I když naše výrobky před jejich zasláním důkladně zabalíme, může se stát, že se během přepravy poškodí. V takovém případě nás okamžitě kontaktujte na adrese: info@namyderm.cz nebo na telefonním čísle: +421 911 621 383 a vzniklou situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti výměnou zboží.

V případě vrácení zboží Vám budou Vaše peníze zaslány obratem na bankovní účet, který nám sdělíte.

Platba a doručení

Objednané zboží se snažíme doručit zákazníkovi v co možná nejkratším možném termínu. Platbu si zákazník zvolí z několika nabízených možností.

Zákazník si zvolí platbu za objednávku dle svých preferencí. Má k tomu následující možnosti:

  • platební karta – platba proběhne online,
  • okamžitý bankovní převod – platba proběhne online,
  • PayPal – platba proběhne online,
  • bankovní převod – zákazník obdrží předfakturu prostřednictvím emailu po potvrzení objednávky. Objednané produkty odešleme jakmile přijmeme platbu na náš účet,
  • platba na dobírku – částka objednávky je zákazníkem zaplacena při převzetí zboží od kurýra nebo vybranému výdejnímu místu Packety (Zásilkovny).

Stejně jako formu platby i druh dopravy si zákazník zvolí sám při objednávání zboží.

Poskytujeme následující možnosti doručení:

  • doručení na zvolené výdejní místo Zásilkovny,
  • doručení kurýrem na adresu,
  • večerní doručení kurýrem na adresu v Brně, Ostravě a Praze.
 
Doručení je pro všechny objednávky
nad 2499 Kč ZDARMA.

Veškeré zboží, které se nachází v obchodě namyderm.cz je aktuální skladem.

Objednávky přijaté v pracovní den do 10:00 expedujeme ještě týž den, maximálně následující pracovní den.

Objednávky přijaté o víkend nebo během svátků expedujeme následující pracovní den.

Doprava na zvolené výdejní místo Packety (Zásilkovny) se obvykle pohybuje v rozmezí 1-3 pracovní dny.

Doprava kurýrskou společností je obvykle v rozmezí 1-2 pracovní dny.

Garance spokojenosti a vrácení peněz

Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě! 🌿 Proto nabízíme garanci spokojenosti a vrácení peněz na naše produkty, pokud vám nepomohou s vaším kožním problémem. Chceme, abyste mohli naše produkty vyzkoušet bez rizika.

👉 Jak to funguje?

  • Používejte produkt pravidelně dle doporučení na obalu alespoň 2–3 týdny, abyste mohli vyhodnotit jeho účinky a vhodnost pro vaši pokožku a pleť.
  • Objednáváte-li si dermální krém Dermal, doporučujeme začít s 50ml balením na zkoušku (100ml balení u krému Dermal R).

📅 Důležité informace

  • Garance vrácení peněz platí pouze pro první nákup daného produktu.
  • U dermálních krémů Dermal se naše garance vrácení peněz vztahuje na hodnotu jednoho 50ml balení (100ml balení u krému Dermal R).
  • Pokud si zakoupíte větší balení, bude vrácena pouze částka do výše ceny 50ml balení (100ml balení u krému Dermal R).
  • Nárok na vrácení peněz platí do 30 dnů od obdržení výrobku.
  • Nárok na vrácení peněz se nevztahuje na prací pásky.

📝 Jak požádat o vrácení peněz?

Pokud máte pocit, že výrobek nesplnil vaše očekávání, stačí nás kontaktovat na poradna@namyderm.cz nebo +421 911 621 383. Rádi vám pomůžeme s procesem vrácení.

Co o nás říkají naši zákazníci?

Přečtěte si zkušenosti těch, kteří již vyzkoušeli NAMYDERM.
Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě.

Účinné dermální krémy na kožní problémy

Přihlaste se k odběru našich novinek a obdržíte kupón na SLEVU 5% pro váš další nákup.

Kupón vám bude zaslán na váš email po potvrzení přihlášení.